onsdag 28. mars 2012

Værsjuk! hvor blir det av våren??





sitter og drømmer meg bort i gamle bilder...husker nesten ikke hvordan sola ser ut lengre...hvor blir det av våren??
 påsken ifjor var så utrolig fin.. strålende sol og 20 grader...grilling i fjæra, masse besøk, glade unger,traktorkjøring og lammelår..


Lille August på valen på Ylvingen





Imorgen går turen utover til Ylvingen igjen.
.skal gjøre ferdig resten av yttergangen..
Det er ikke lykken i livet å male vegger og tak når det er 3 meter under taket...
 men det blir forhåpentligvis bra tilslutt..

ikke lenge til jeg får nye varer i skolebutikken nå!
Det gleder jeg meg til, alltid like morsomt å få nye varer!
 så håper jeg kundene mine liker de også.
Det er jo alltid like spennede å se hvordan årets sesong blir



Det er jo ikke til å komme bort ifra at det er litt galskap å starte en interiørbutikk på Ylvingen :)
men det er jo litt av sjarmen også :)

Håper vi sees på Ylvingen!

Klem fra Maria

3 kommentarer:

  1. Hei maria. Jeg kjøpte noen varer til deg i sommer og har ennå ikke fått regning.
    Ønsker å betale,og kommer jo selvfølgelig i sommer også. Adressen min er: Kristine Forsback
    Trastveien 10 8665 Mosjøen.
    Gleder meg til å komme å se på ylvingen igjen.

    SvarSlett
  2. Hei. Har du internett-butikk? vi var på Ylvingen i sommer, men dessverre ikke hos deg.. Uten bil og med barn i bæremeis i pøsregn ble ikke spaserturen til skolehuset tatt. Men vi kommer neste gang. Hvordan er åpningstidene på skolehuset? Fin blogg du har, jeg venter spent på oppdateringer. :)

    SvarSlett